Químics, princeses, gripaus…

Un dia un estudiant de química estava creuant el pati de la facultat quan una granota el cridà i li va dir:

-Si em fas un petó em convertiré en una bonica princesa.

El químic es va ajupir, va agafar la granota i se la va posar a la butxaca de la bata. La granota va tornar a parlar:

-Si em fas un petó em convertiré en una bonica princesa i em quedaré amb tu durant una setmana.

El químic la va treure de la butxaca, sonrigué i la tornà al seu lloc. Aleshores, la granota va cridar:

-Si em fas un petó em convertiré en una bonica princesa i em quedaré amb tu durant una setmana i faré el que tu vulguis.

Novament, el químic la va treure de la butxaca, sonrigué i la tornà al seu lloc. Finalment, la granota va preguntar:

-Però què passa? T’he dit que sóc una bonica princesa, que em quedaré amb tu tota una setmana i que faré el que tu vulguis. Aleshores, perquè no em fas un petó?

-Mira, jo sóc estudiant de química i no tinc temps per nòvies, però una granota que parli mola un ou! 

(Que cadascú tregui la moral que trobi més convenient d’aquesta historieta-faula)

Deixa un comentari

