ESPECTACULAR!!!!!!!!!

Després de moltes hores d’ensinistrament em sembla que ja és l’hora de presentar-vos en “Quiso”.

El meu gos-drac guardià, després de moltes estones d’entrenament, segueix tot moviment amb el seu cap. Ni gossos, ni alarmes… cap mètode de defensa és millor per protegir les meves pertenences més preuades, a en quiso no se li escapa res!

Aquí el teniu, ahir vaig gravar-lo una estoneta, disfruteu de l’espectacle!!!!!!

(Com us podeu imaginar es tracta d’una il·lusió òptica, jo mateix vaig construir en quiso seguint una plantilla que vaig trobar a internet amb pestanyes per enganxar…i construir-lo en 3-D, en quiso no gira físicament sinó que es tracta d’una il·lusió òptica, realment una de les més sorrenents que he vist. I com que el que més m’interessa de la ciència és la divulgació, la ciència ha d’arribar a tothom!, en els pròxims dies, potser demà, us penjaré la plantilla  i les instruccions per construir-vos el vostre gos-drac guardià, un guardià per cada científic!! (on científic=persona aficionada/apasionada per a la ciència) )

Deixa un comentari

