Golafre!

L’agost passat vaig estar a Londres i allà també hi vaig trobar ciència, tal com ja vaig comentar mesos enrere.

Allà em vaig trobar amb multitud d’imatges científiques, algunes les recordo, d’altres les guardo i segurament que n’hi ha algunes, espero que no siguin moltes, que no recordo (clar no puc saber-ho, si no fós així ja les recordaria…). Bé, una de les imatges que més em va sorprendre mek la vaig trobar a una revista que em vaig comprar un dia rúfol, gris i plujós…

La revista en questió es titula “Focus” (podeu visitar el seu lloc web), surt amb una periodicitat mensual i és de la BBC. Doncs al número 193 August 2008, a la desena pàgina em vaig topar amb una imatge d’allò més extranya. Al primer moment no entenia el què veia, potser haig de girar la pàgina… (vaig pensar), me la vaig mirar del dret, del revés… i de seguida vaig llegir les primeres línies del peu de foto. Sí, vaig veure el que era…

Un pescador va trobar surant sobre les aigues caribenyes, prop de les illes Caiman, aquesta terrible escena., aquests 2 cossos inmòbils tal com si s’agués aturat el temps a l’hora de dinar. Aquest peixet marró d’uns 15 cm de longitud tenia al seu interior una serp-verat d’uns 86 cm de longitud en el seu estómac (el qual no podia contenir l’aliment sencer)!!! Literalment la presa va reventar l’estómac del depredador.

El peixet GOLAFRE va ser temptat per la suculent serp-verat però el que no savia és que aquest tast seria la seva fí.

La moral d’aquesta història seria: No mosseguis el que no et pugui cabre a l’estómac o val més menjar poc i pair bé.

2 pensaments sobre “Golafre!

Deixa un comentari

