Innundació a Ciències

Ahir al vespre vam poder veure la nostra facultat convertida en una bassa, fet que ha causat la manca d’aigua corrent tot el dia d’avui ja que ha sigut tallada temporalment esperant l’assecatge de la cola posada a les canonades danyades. Ahir dimerts 11 de novembre de 2008 a les 18h va començar a sortir H2O de la sala de màquines de la Facultat de Ciències de la UdG. La baixada semblava una cascada, la sala d’estudi una piscina i el vestíbul una gran bassa. Segons les meves investigacions fetes in-situ es va tractar d’un problema de la caldera.

dsc03139

Davant d’aquesta situació no m’ho vaig pensar 2 cops, em vaig penjar la càmera al coll i em vaig posar peus a la galleda! Aquí teniu un petit reportatge de la innundació i si voleu veure el vídeo el tinc penjat al Facebook, només heu de clicar sobre la darrera imatge i entrareu al Facebook.

dsc03154

video1

L’H2O és vida però a vegades, tal com diuen les velles sàvies, espatlla els camins

Anuncis

3 pensaments sobre “Innundació a Ciències

  1. Els espatlla o els innunda!
    L’endemà, sense aigua a la facultat i a fora plovent! 🙂 S’hauran de continuar refluxos, filtracions,… quan torni l’aigua….
    Sovint, és quan et tallen l’ús de l’aigua o l’electricitat quan t’adones de la seva importància!

  2. Pep!!!!
    Quina il·lusió trobar el teu blog!! No en tenia ni idea!…. De fet no tinc gaire idea del que fas últimament…estem desapareguts!! XD
    A veure si quedem aviat, no?

    Molts records!!!

    Una abraçada!

Deixa un comentari

