El Ball: Sistema Internacional

El Sistema Internacional d’unitats (SI) ens indica que per donar les dades d’una mesura de longitud ho hem de fer en m, per una mesura de temps ho hem de fer en s i per una de quantitat de matèria en mol. Doncs el Sistema Internacional d’expressió de felicitat podríem dir que és el ball. Ho veureu claríssim després de gaudir del següent videoclip que aquest matí m’ha enviat en Rafael Balaguer (gran professor d’Astronomia –ja n’he parlat al bloc-) mentre em parlava de la contra-dansa de la pluja davant de la  meva preocupació pel que fa als núvols que enguany sembla que, per les previsions meteorològiques actuals, no ens deixaran gaudir gaire dels Perseids.

Aquest vídeo va ser un APOD (també tenim l’APOD català) del juliol de 2008. Recordeu en engegar les altaveus o auriculars, el següent vídeo amb so és realment emocionant! No m’he pogut estar de compartir-lo al bloc. Moltes gràcies Rafael!

APOD de 22 de juliol de 2008.

2 thoughts on “El Ball: Sistema Internacional

  1. Ja l’havia vist, pero m’ha tornat a agradar molt… I quina sort el noi de poder viatjar per tot el mon i ballant!
    (Perdona que no hi ha accents en aquest teclat japones!)

Deixa un comentari

