Lectura i música científica. Videoclip “Meet the elements”.

Quan arriba un paquet d’Amazon a casa sempre és Festa Major. Acostumo a no recordar què vaig demanar al darrer encàrrec, ja que els paquests solen trigar força a arribar, per mi això és un valor afegit ja que la sorpresa a l’obrir la caixa de cartró és major.

Nova compra a Amazon.

Aquesta vegada, “The disappearing spoon”, The joy of chemistry”, “The  science of Harry Potter”, un interessant i curiós recull de les millors entrades a la Wikipèdia anglesa al voltant de la química i publicat en motiu de l’AIQ2011, titulat “International Year of Chemistry” i un CD de música científica.

They Might be giants (TMBG) és un grup de música americà de rock alternatiu fundat a 1982 que, dins la línia dels seus darrers àlbums educatius per a canalla i jovent, a 2009 va dedicar aquest a la divulgació de la ciència; Here comes Science.

Here Comes Science dels TMBG. A la superfície del CD hi trobem diverses ones de frequència creixent de la part inferior a la superior del disc.

L’àlbum té cançons dedicades a l’astronomia, com What is a shooting star?, a la biologia com Phoyosynthesis o a la paleontologia com My Brother the Ape. La meva cançó preferida és Meet the elements, acnçó que ens presenta la presència quotidiana dels elements de la Taula Periòdica. Aquí en tenim el fantàstic videoclip.

Me’n vaig a llegir tot escoltant TMBG, tinc teca per hores…

Anuncis

4 pensaments sobre “Lectura i música científica. Videoclip “Meet the elements”.

    • Ei, quina gràcia Salvador! Ben fet!
      Quan vingui a Blanes podrem cantar plegats el “Meet the Elements”, tot i que em deixarà fatal perquè la seva pronúncia en anglès ha de ser mil vegades millor que la meva 😉

  1. Ara entenc perquè és festa major quan arriben. A mi m’acostumen a trigar una setmana o setmana i mitja aproximadament (quan venen del regne unit).

    Espero que algun dia ens en parlis una mica dels llibres. El que em té encuriosit és el del Harry Potter.

Deixa un comentari

