Crema de llet suïssa; homenatge a l’AIQ2011va tenir una

Gràcies a l’entrada que avui en Pep Duran publica al bloc Catquímica, he descobert uns curiosos envasos de crema de llet suïssa.

Foto, Pep Duran. Els Alps, agost 2011, AIQ2011.

Tal com explica a l’entrada del bloc, en Pep Duran va tenir una gran sorpresa al demanar crema de llet (per preparar-se un tallat) a un refugi dels Alps. Es va trobar amb els envasos de la crema Crémo dedicats a l’Any Internacional de la Química! Entre altres molècules, trobem etiquetes amb la càmfora, la cafeïna, la sacarosa, l’aigua o la vainilla.

Totes les etiquetes amb la seva explicació (tot i que, en francès o alemany) al web de l’AIQ2011 de Suïssa.

2 thoughts on “Crema de llet suïssa; homenatge a l’AIQ2011va tenir una

  1. m’encanta la idea….!
    Al meu blog he penjat un xicotet escrit per a una revista d’una associació, m’agradaria il·lustrar-lo amb alguna foto d’aquestes, em dónes permís per fer-ho? Em compromet a citar la font.
    gràcies,
    Rosella

Deixa un comentari

