“Quantic Love”. Novel·la i música inspirades en la Física Quàntica

El seu primer llibre em va agradar molt. Divulgació de la quàntica en forma d’historia d’aventures, amena i utilitzant l’humor i la intriga. No ho havia vist mai i em va encantar (i en vaig parlar al bloc).

Ja fa un temps que vaig descobrir que la Sònia Fernández-Vidal estava escrivint el segon llibre, fins i tot al seu lloc web vaig participar a la votació de la portada i… l’escollida és la que vaig votar! (i un 53 % dels votants, segons les estadístiques finals).

El que ara he descobret, i m’ha fet molta gràcia, és que la banda sonora del llibre ha estat composada per Nikosia! Es tracta d’un grup de música que m’encanta i que no és gaire conegut, de manera que m’ha sorprès molt i m’ha fet molta il·lusió descobrir que han composat la cançó titulada “Quantic Love”, com la novel·la amb la qual s’han inspirat.

Mentre esperem el llibre i el disc, que sortiran el proper24 de gener, podem anar escoltant la fantàstica cançó. L’adjunto a continuació, juntament amb el document pdf amb la lletra (tot plegat, d’accés gratuit al web del http://www.quanticlove.com/):

Deixa un comentari

