Fi del congrés a Mallorca. VII Congrés de Joves Investigadors de Països Catalans

En diverses entrades (1, 2, 3), escrites aquesta passada setmana des de Palma de Mallorca, he anat explicant l’estada a l’illa  i l’evolució de la VII Trobada de Joves Investigadors dels Països Catalans

Avui, ja des de casa, només em queda donar les gràcies a la Societat Catalana de Química (societat filial de l’Institut d’Estudis Catalans) per l’organització, així com a la Universitat de les Illes Balears per la rebuda i acollida.

El darrer dia de congrés em va tocar presentar la meva comunicació oral. Va anar molt bé i vaig sortir-ne molt content, sobretot perquè vaig palpar interès per part dels companys assistents, per la llarga, diversa i interessant interacció durant el torn de preguntes. M’ho vaig passar molt bé. A més a més, durant l’acte de comiat del congrés es va fer l’entrega de premis a la millor presentació de cadascun dels 9 simposis. Em vaig sentir molt elogiat de rebre, de mans del Dr. Bo (President del comitè organitzador del congrés i shareman al meu simposi) i el Dr. Tauler (President de la SCQ). Al Simposi 9, Didàctica de la Química, la meva va ser la única comunicació presentada, de manera que em prenc el premi com a reconeixement per a presentar-lo al nou simposi, obert per primer cop aquesta edició. Espero que d’aquí 2 anys, al preper congrés, hi hagi moltes més comunicacions presnetades en aquest Simposi, fet que voldrà dir que des del món de la química, grups de recerca aposten per a la recerca en l’importantíssim àmbit -molt més que tots els altres de síntesi o anàlisi, pel què fa al futur de la química- de la didàctica. En aquest sentit, felicito i agraeixo a la SCQ, haver apostat per promoure aquest tipus de recerca, encetant aquest nou simposi al congrés.

Ha estat un congrés molt interessant i profitós, on els joves investigadors que estem fent recerca en els diversos àmbits de la química, arreu dels Països Catalans, ens hem conegut personalment, així com la recerca que duem a terme. Ha estat moltfructífer, tant a nivell humà com científic.

Les grans relíquies que m'he endut de Mallorca. La fantàstica taula periòdica que em van regalar, Química UIB per la meva col·lecció i els llibres que el matei autor, àngel Terron em va regalar i dedicar. Uns records magnífics d'uns dies inoblidables.

Joves investigadors en química, esperem tornar-nos a trobar d’aquí 2 anys, amb els que s’animin a incorporar-se, a la VIII Trobada de Joves Investigadors!🙂

Posta de sol durant el vol Palma de Mallorca-Barcelona. 17/02/12

Aprofito per oferir la presentació que vaig fer amb suport de Prezi, amb la qual em vaig ajudar per fer la presentació de la meva comunicació.

Deixa un comentari

