Arribo a la University of Nottingham

uon_1Abans d’ahir comentava la meva arribada a la “màgica” University of Nottingham. Avui, voldria resumir, amb quatre fotos, la mevaentrada al meravellós Campus Park i l’arribada a la School of Chemistry i, finalment, al despatx del Professor Poliakoff. Així va anar, el passat 4 d’abril, amb una maleta a la mà i una motxilla a l’esquena.

2013-04-04 09.27.56

L’entrada al campus és impressionant, especialment per l’entrada Sud on et trobes amb l’imponent edifici de Portland sobre el fosc llac.

Vaig bé! Em sec estar acostant a la Facultat. El Campus Park és immens i hi ha facultats de gairebé tots els estudis. Des d'humanitats a medicina; des de música a enginyeries; des d'art a  ciències pures.

Vaig bé! Em sec estar acostant a la Facultat. El Campus Park és immens i hi ha facultats de gairebé tots els estudis. Des d’humanitats a medicina; des de música a enginyeries; des d’art a ciències pures.

Definitivament, vaig bé. Segueixo avall!

Definitivament, vaig bé. Segueixo avall!

JA hi sóc! School of Chemistry, The University of Nottingham. Cap a dins!

JA hi sóc! School of Chemistry, The University of Nottingham. Cap a dins!

I què em trobo a l'inici del passadís d'Inorgànica? Fantàstic recull de les darreres activitats divulgatives i del projecte Periodic Videos! Per aquest motiu sóc aquí :)

I què em trobo a l’inici del passadís d’Inorgànica? Fantàstic recull de les darreres activitats divulgatives i del projecte Periodic Videos! Per aquest motiu sóc aquí🙂

Mare meva, quina sorpresa! A la porta del despatx del Professor Poliakoff em rep la nostra Taula Periòdica catalana, editada per la Societat Catalana de Química!

Mare meva, quina sorpresa! A la porta del despatx del Professor Poliakoff em rep la nostra Taula Periòdica catalana, editada per la Societat Catalana de Química!

Em trobo amb el Professor Martyn Poliakoff. Li faig onsequi de la nostra Taula Periòdica gironina. Aquests 3 mesos es presen de meravella!

Em trobo amb el Professor Martyn Poliakoff. Li faig onsequi de la nostra Taula Periòdica gironina. Aquests 3 mesos es presen de meravella!

Deixa un comentari

