Em presento al meu grup de recerca University of Nottingham

Désprés d’un mes de la meva arribada a Nottingham, avui m’ha tocat presentar-me “oficialment” davant de tot el meu nou grup de recerca -capitanejat pel Professor Poliakoff- juntament amb l’amiga Camille que, fent recerca a Tolouse, es va incorporar al grup la mateixa setmana que jo. Just davant nostre, l’amiga britànica Jess ha fet l’assaig de la “lecture” que presentarà a un congrés el proper mes de juny. Per tant, avui ha estat una tarda de “lectures”, al nostre grup de química verda a la Unversity of Nottingham.

DSCN8713

La Laura introdueix a la Jess; ambdues treballen amb fluids supercrítics.

DSCN8719

Presnetació de la Camille.

DSCN8728

La meva presentació; en aquest moment parlant d’on sóc, amb imatges dels focs artificials de Santa Anna a Sa Palomera.

Aquest és el Prezi que he fet servir de suport per parlar, amb un quartet, sobre d’On vinc (aquí he pogut deixar anar una mica la meva vena patriòtica),  Qui sóc, Què he estudiat i estudio i Per què sóc aquí.

Deixa un comentari

