TEDxUdG, demà passat a la Universitat de Girona

“Jo hi vaig ser!”.

Amb aquesta afirmació de satisfacció, l’any passat escrivia una petita crònica sobre l’experiència que acabava de viure. Vaig estar molt agraït d’ésser convidat al 1r TEDxUdG que organitzava la Universitat de Girona, acte rellevant amb el qual la UdG esdevenia la primera universitat pública presencial de l’estat a obtenir una llicència per a un esdeveniment TEDx. Sempre recordaré la passió del Professo Joan Ferrer o la proximitat de Marcel Swart. Va ser realment una tarda fantàstica! I parlo d’aquell 1r TEDxUDG ja que demà passat tindrà lloc el 2n, al qual també he estat convidat (i reitero el meu agraïment) però no em serà possible d’assistir per la meva estada de recerca a la University of Nottingham. Però podrem seguir-lo en directe per streaming (www.livestream.com/canaludg) i amplificat per twitter (@TExUdG i #TEDxUdG).

texudg_2013

Amb el lema “Swell People and ideas: Beyond University”, aquest divendres dia 24 de maig a la tarda, a l’Auditori de l’Edifici Narcís Monturiol del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona, tindrà lloc el 2n TEDxUdG que organitza la Universitat de Girona. Les ponències aniran a càrrec d’investigadors i investigadores rellevants de la UdG, mostrant un cop més l’excel·lència de la Universitat de Girona.

Val a dir que, personalment, em fa molta il·lusió poder seguir ponències com la que oferirà la Sílvia Simon, Professora al Departament de Química de la UdG, investigadora a l’Institut de Química Computacional i Catàlisi de la UdG i directora de la Càtedra de Cultura Científica i Comunicació Digital de la mateixa. Investigadora i comunicadora científica de referència per mi, en la meva formació i Tesi doctoral. Després d’aquell magnífic “I’m a chemist…” de Marcel Swart (que va acabar amb un brillant “…and so are you!”) al 1r TEDxUdG, aquest divendres la Sílvia ens oferirà “I’m a scientist. How do you see me?”. En aquest TEDxUdG també trobarem la presentació del projecte Carme Auguet, al qual he participat com a membre de la C4D, per tant també m’agradarà molt poder seguir la microxerrada. I repassant la llista de ponents, amb noms com Mariàngela Vilallonga, Jesús García-Gil, Pere Condom, David Grau…, no cal dir res més.

Al programa també hi veig fantàstiques sorpreses com el “TEDxUdGYou”, on els assistents podran tenir el seu minut de glòria o el “TEDxUdGEspriu”, que segur emocionarà.

En definitiva, aquest 2n TEDxUdG pinta tan bé que si jo fos a Catalunya no me’l perdia per res del món. I tu, hi aniràs? (fa una horeta @miquelduran piulava que encara quedaven algunes inscripcions).

Referències i més info:

2 thoughts on “TEDxUdG, demà passat a la Universitat de Girona

Deixa un comentari

