1 de juliol. Encetem Campus de Recerca a la Universitat de Girona i a la de Nottingham

6jcr13_logo1 de juliol de 2013. D’aquí una horeta la Universitat de Girona obre les portes a 60 joves de 1r de Batxillerat, els quals participaran a la 6a edició del Jove Campus de Recerca (seguiu #6jcr13 a twitter i la pàgina de Facebook). Com cada any, ara seria a la UdG, esperant els joves que estan a punt d’arribar, il·lusionats, preparats per passar les seves dues primeres setmanes a la Universitat. Però enguany em trobo d’estada de recerca a la University of Nottignham… ara bé, aquí avui també és un dia especial 😉

salters_logoAquest matí, des de l’School of Chemistry de la University of Nottingham, també donem la benvinguda a estudiants del nivell de batxillerat amb motiu del Salters’ Chemistry Camp. Concretament vindran 57 estudiants, que passaran 3 dies a la UoN, i dimecres vindrà un altre grup d’una seixantena més que hi passaran 3 dies més. Ja estic preparat per ajudar a la organització d’aquest Campus.

Els Salters’ Chemistry Camps, són uns campus d’estiu de recerca que es fan a  diverses universitats d’Anglaterra per a joves de 15 anys. Aquest estiu (alguns s’han fet durant el mes de juny i altres seran aquest juliol) s’han celebrat a les universitats de St. Andrews (Escòcia), York, Manchester, Cambridge, Sussex, Bath i Nottingham (on comencem aquest matí).

salters_samarreta

hagrid_trainParticipo al Salters’ Chemistry Camp de la University of Nottingam, estic molt il·lusionat per veure com funciona i poder portar idees a la meva UdG. La primera curiositat amb la que em trobo és que ara, amb la samarreta que em van donar i la llista d’estudiants que han de venir i els seus telèfons, me’n vaig cap a l’estació de Nottingham. Sí, sí, ben bé a l’estil de Harry Potter, els estudiants (en aquest cas de 15 anys), arribaran sols i en tren des de les seves poblacions (a la llista en veig que venen des de Kettering, Birmingham, Derby, Cambridge, Manchester… i des de Kings’ Cross-St. Pancras de Londres!). De manera que ara mateix em sento com en Hagrid, el qual anava a esperar  els nous estudiants de Hogwarts que arribaven al món màgic en tren, també des de l’estació de Kings’ Cross, com els d’avui!).

De manera que, juntament amb 3 companys, ara esperarem els joves estudiants a l’estació i els guiarem cap a l’autocar (en aquest cas no pas tartanes estirades per cavalls vesprals ni pas barquetes per travessar el llac de Hogwarts) que ens durà fins a la residencia a la qual han estat assignats (de les moltes que hi ha al Campus Park de la UoN). Allà deixaran el seu equipatge i després anirem cap a l’School of Chemistry, on començarà el Salters’ Camp 2013 de la UoN!

lake

Només d’arribar a la University of Nottingham, el passat 4 d’abril, ja em vaig sentir com al món màgic de Hogwarts. Ho vaig comentar a l’entrada https://pepquimic.wordpress.com/2013/04/07/ja-soc-a-hogwarts-ai-vull-dir-a-la-universitat-de-nottingham/

salters_nott

Referències i més info:

Deixa un comentari

