Recordant una de les grans trobades del 2015. Miquel Duran Frigola, químic i autor de “Més o menys jo”

Fent balanç del passat any, entre les grans trobades del 2015 compto amb la descoberta i coneixença de Miquel Duran Frigola, químic i investigador. La primera sorpresa en descobrir un “nou” químic Miquel Duran (homònim al meu director de tesi) es convertí en una sorpresa encara més majúscula després de llegir “Més o menys jo” i s’amplificà en conèixer-lo.

L’estany de Banyoles reflectia el sol d’inici d’estiu, jo hi arribava al·lucinat per la lectura de “Més o menys jo” i allí ens vam trobar. Vam poder parlar de ciència, lletres i molt més. El fruit de la trobada va ser publicat al número d’agost de l’edició lloretenca de la revista Celobert.

Un dels millors records de l’acció divulgadora del passat 2015. El comparteixo.

celobert_duranfrigolacelobert_duranfrigola_2

Descarrega’t l’entrevista en pdf

Entrevista a Miquel Duran Frigola, juny 2015

 

Ep! I si no us l’han portat els Reis correu cap a la llibreria, que val molt la pena😉

Deixa un comentari

