Post tempesta

Aquí podem veure l’edició de El temps d’ahir al vespre on va sortir la foto que vaig fer de la facultat de Ciències sota la pedregada (clicant a la imatge es pot veure l’edició sencera).

temps

I la mateixa foto tamvé va ser penjada per Tomàs Molina al blog dels meteoròlegs de TV3, el temps amb nom i congnoms.

temps1

I el vídeo, que ja vaig penjar ahir mateix al youtube, també el podeu veure al web d’El meu 324.

Seguiremm fent divulgació científica, química o meteorològica, des d’aquí, la Facultat de Ciències de la UdG.

3 pensaments sobre “Post tempesta

  1. Molt bé!!!!!!!! et felicito avui també han passat la fotografia a l’hora del temps! M’ha fet molta il-lusió ! soc l’amiga de la teva mare que ahir estabem a la mateixa taula i que vaig treura la nit a l’hotel????

  2. Moltes gràcies pels 2 comentaris.
    La qüestió és que tots podem fer divulgació científica a la nostar manera, mirar cap al cel i plasmar-lo en una foto també és una manera de divulgar ciència. La meteorologia potser és la ciència més qüotidiana, tots estem immersos en aquest dissolvent que anomenen atmosfera on passen fenomens espectaculars basats en processos físics i químics.

Deixa un comentari

